پنیر لیقوان ۸۰۰ گرمی

هر ماده غذایی سنتی نسبت نوعی از آن که به صورت صنعتی تولید شده است، طعم بهتری دارد. این طعم شاید برای بسیاری از افراد امروزه طعم ناآشنایی باشد چون معمولا اکثر افراد به خصوص کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند از پنیرهای کارخانه‌ای استفاده می‌کنند و سمت محصولات سنتی علی الخصوص در حوزه محصولات لبنی مثل پنیر لیقوان نمی‌روند. اما اگر کسی بخواهد در شهر و هر جای دیگری سبک زندگی سالمی داشته باشد باید سراغ محصولات سنتی و ارگانیک برود.

در ادامه ویژگی‌های یکی از این نوع محصولات به نام پنیر لیقوان ۸۰۰ گرمی زاغک را با هم بررسی می‌کنیم.

بسته 800 گرمی پنیر لیقوان زاغک

قابل ارسال به تمامی کشور با تولید نیمه صنعتی

یکی از دلایلی که شاید بسیاری از مغازه داران یا بنک داران تمایلی به خرید عمده پنیر لیقوان ندارند، احتمال فاسد شدن آن در مسیر ارسال است. حتی مشتریان خرد هم شاید به همین دلیل سراغ کارخانه‌ای‌ها می‌روند. اما برند زاغک با درنظر گرفتن این مشکل، راه حلی را اندیشیده است که باعث شده این محصول یعنی پنیر لیقوان ۸۰۰ گرمی قابلیت ارسال به تمامی کشور را داشته باشد، بدون اینکه بیم خراب شدن آن برود و آن تولید پنیر به شکل نیمه صنعتی است.

تولید نیمه صنعتی به معنای پیشبرد فرایند تولید در مقیاسی بزرگتر از آزمایشگاه ولی کوچکتر از کارخانه است که این اجازه را به همه می‌دهد که اقدام به خرید پنیر لیقوان عمده ۸۰۰ گرمی زاغک از هر جایی که هستند نمایند. این نحوه تولید لزوما بر نحوه بسته بندی متمرکز بوده و هیچ اثری بر طعم اصیل و سنتی پنیر نمی‌گذارد.

شیر گوسفندی و طعمی اصیل

حالت سوراخ سوراخی که پنیر لیقوان دارد، یکی از راه‌هایی است که افراد مختلف برای تایید اصل بودن پنیر به کار می‌برند. این متخلخل بودن پنیر لیقوان به خاطر استفاده از شیر گوسفندی در تولید پنیر است. چون شیر گوسفندی نسبت به شیر گاوی دارای چربی و پروتئین بالاتری است به تبع آن طعم پنیر لیقوان گوسفندی بسیار بهتر خواهد بود. به همین دلیل اکثر مغازه داران به دنبال خرید پنیر لیقوان عمده ۸۰۰ گرم زاغک هستند چون از آن طرف هم مشتریان این نوع پنیر بسیار بیشتر است.

علاوه بر این، شیر گوسفندی با داشتن فسفر و کلسیم در بهبود رشد بدن و ارتقای استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها بسیار نقش بسزایی ایفا می‌کند.

قیمت پنیر لیقوان 800 گرمی

خرید پنیر لیقوان عمده ۸۰۰ گرم زاغک

پنیر لیقوان ۸۰۰ گرمی زاغک دارای باکتری‌های پروبیوتیک است که باعث می‌شود هضم آن برای افرادی که دچار سوهاضمه هستند بسیار ساده شود. برای آگاهی از قیمت پنیر لیقوان عمده ۸۰۰ گرم پنیر زاغک و خرید آن می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

در انتها یکبار دیگر یادآور می‌شویم که به خاطر تولید نیمه صنعتی، امکان خرید پنیر لیقوان عمده ۸۰۰ گرم زاغک برای همه هموطنان در سراسر کشور وجود دارد.