پنیر

قیمت عمده پنیر لیقوان [خرید به قیمت تولیدی] + ارسال به سراسر کشور

قیمت پنیر لیقوان تبریز | زاغک لیقوان

فروش پنیر زاغک لیقوان (فرامرزی) با قیمت کارخانه + بهترین کیفیت (به شرط مرجوعی)

برای استعلام قیمت و خرید کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پنیر از مهم ترین مواد غذایی است که هیچگاه از وعده صبحانه بیشتر افراد حذف نمی‌شود به عبارتی پنیر، به خصوص برای ایرانیان که یک ماده جدا نشدنی است. پنیر با طعم ها و شکل های مختلف تهیه می‌شود برای مثال: پنیر لیقوان، پنیر سفید کم چرب، پنیر خامه‌ای، پنیر لاکتیکی، پنیر معمولی تبریز و…. بسیاری از افراد به دنبال قیمت عمده پنیر لیقوان و خرید آن هستند. در این مقاله به بررسی قیمت عمده پنیر لیقوان و نحوه خرید عمده این پنیر خوشمزه می پردازیم.

بهترین پنیر سنتی شناخته شده در ایران، پنیر لیقوان است. پنیر لیقوان یا لیچوان از بهترین و معروف ترین پنیر های ایران است که در استان آذربایجان شرقی در توابع شهر تبریز در روستای لیقوان تهیه و عرضه می‌شود؛ بنابراین اگر قصد خرید پنیر لیقوان اصل به صورت عمده یا تک دارید؛ بهترین گزینه برای خرید این پنیر لذیذ از خود تولیدی های مستقر در شهر تبریز است.

قیمت عمده پنیر لیقوان در خرید از کارخانه!

خرید عمده پنیر لیقوان

برای خرید پنیر لیقوان با قیمت عمده (قیمت کارخانه) در انواع بسته بندی و حلب بدون واسطه با ما در ارتباط باشید.

 

برای شناسایی پنیر لیقوان اصل به نکاتی که در ادامه گفته می‌شود توجه کنید:

ظاهر این پنیر به گونه‌ای است که رنگی سفید دارد و همچنین می‌توان سوراخ هایی به اندازه نخود در آن مشاهده نمود. مزه پنیر لیقوان ترش و شور است و زیر دندان به صورت ترد است.

ویژگی های پنیر لیقوان که قبل از خرید عمده باید بدانید

پنیر لیقوان عمده از چه شیری تهیه می‌شود؟

پنیر لیقوان را در بازار می‌توان به سه نوع بر اساس نوع شیر یافت:

  1. پنیر اعلا: با شیر پر چرب گوسفند در محیطی استاندارد و بررسی شده در سهند روستای لیقوان تهیه می‌شود. ظاهر این پنیر با سوراخ های به اندازه نخود است و طعمی بی‌نظیر و خوشمزه دارد.
  2. پنیر معمولی: این نوع پنیر با شیر گوسفند در سایر روستا‌ها و شهرهای تبریز درست می‌شود.
  3. پنیر با کیفیت پایین: از شیر گاو و گوسفند یا فقط شیر گاو تهیه می‌شود ظاهری سفت و نرم حالت اسفنجی دارد؛ طوری که زمان برش خرد می‌شود.

قیمت پنیر لیقوان عمده حلبی

پنیر لیقوان اصل دارای خواص مفید و سودمندانه‌ای است:

  • پنیر لیقوان مملوء از کلسیم، منیزیم، فسفر و پروتئین می‌باشد.
  • تقویت اندام ها نظیر کبد، کلیه و روده
  •  تقویت سیستم ایمنی بدن
  • مملوء از ویتامین های A وD

چه کسانی نباید از پنیر لیقوان استفاده کنند؟

  1. افراد با فشار خون بالا(پنیر لیقوان شور است)
  2. افراد با چربی خون بالا (پنیر لیقوان پرچرب است)

با این حال مصرف پنیر لیقوان یک گزینه بسیار خوب برای افراد گیاه خوار به حساب می‌آید، (گیاه‌خوارانی که فقط گوشت نمی‌خورند) زیرا با مصرف این پنیر می‌توانند مواد کمبود بدنشان را تامین کنند.

خرید عمده پنیر لیقوان اصل تبریز | پنیر زاغک لیقوان

پنیر لیقوان عمده به چه صورت ارائه می‌شود؟

پنیر لیقوان عمده یا تک در لبنیات فروشی ها با اشکال متنوع، بسته بندی و همچنین درمقادیر مختلف به فروش می‌رسد. پنیر لیقوان کیلویی به صورت یک کیلویی، نیم کیلویی تا پنیر حلبی چهارده کیلویی ارائه می‌شود.

افراد می‌توانند به چند روش به خرید عمده پنیر لیقوان بپزدازند. روش اول خرید به صورت حضوری در مراکز فروش عمده پنیر لیقوان است. در روش دوم می‌توان پنیر لیقوان را به صورت اینترنتی از تولید کننده با قیمت مناسب تهیه نمود.

از آن‌جایی که عصر مجازی بسیار رشد کرده است، بنابراین تهیه پنیر لیقوان طوری شده است که بدون خروج از خانه می‌توان بسیار راحت آن را تهیه و در هنگام صبح به همراه خانواده میل کرد و از آن لذت برد.

امکان ارسال عمده پنیر لیقوان به همه شهر های ایران به طور سراسری در سطح ایران وجود دارد.

قیمت عمده پنیر لیقوان در بازار چقدر است؟

این پنیر بسته به نوع شیر و درصد چربی و خالص بودن مواد از قیمت های متفاوتی برخوردار است که با کمی تحقیق و تجربه می‌توان بهترین و با کیفیت ترین پنیر را تهیه کرد.

پنیر لیقوان دلیل طعم لذیذی که دارد مورد توجه مردم قرار گرفته است و قیمت عمده پنیر لیقوان در خرید از تولیدی به صورت عمده به نسبت بازارهای عمده فروشی بسیار مناسب تر است. اگر قصد خرید پنیر لیقوان مرغوب و باکیفیت ایرانی را به صورت عمده دارید می‌توانید به صورت مستقیم از تولیدی با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا این پنیر را خریداری کنید. انواع مختلف بسته بندی برای فروش این پنیر ها مورد استفاده قرار گرفته اند که با توجه به نیازتان می‌توانید تهیه کنید.

خرید پنیر لیقوان عمده از شرکت زاغک لیقوان؛ بهترین قیمت

ما در مجموعه پنیر زاغک لیقوان از طریق فروشگاه اینترنتی اقدام به ارائه مشاوره برای خرید پنیر لیقوان به صورت عمده در جهت رفع دغدغه های مشتریان عزیز فعالیت می‌کنیم.

خریداران گرامی برای خرید و استعلام قیمت پنیر لیقوان عمده فرم زیر را پر کنید ویا از طریق شماره های تماس با ما در ارتباط باشید تا از قیمت پنیر لیقوان عمده و نحوه خرید این پنیر مطلع شوید.

سوالات متدوال در مورد خرید پنیر لیقوان عمده

  1. پنیر لیقوان عمده از کجا بخرم؟

بهترین روش خرید پنیر لیقوان به صورت عمده، خرید از تولیدی پنیر لیقوان است، از این رو شما می‌توانید برای خرید پنیر لیقوان به صورت مسقیم از طریق سایت اقدام کنید و یا با واحد فروش ما تماس بگیرید.

  1. پنیر لیقوان در چه بسته هایی تولید می‌شود؟

گروه تولیدی پنیر لیقوان زاغک، با توجه به نیاز مشتریان پنیر لیقوان گوسفندی را در بسته بندی های ۴۰۰ گرمی، ۸۰۰ گرمی و حلب تولید و به بازار ارائه می‌کند، برای اطلاعات بسشتر با ما در ارتباط باشید.

فروش پنیر زاغک لیقوان (فرامرزی) با قیمت کارخانه + بهترین کیفیت (به شرط مرجوعی)

برای استعلام قیمت و خرید کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *