پنیر لیقوان ۴۰۰ گرمی

فارغ از انواع و اقسام پنیرهایی که در بازار لبنیات وجود دارد، ما ایرانی‌ها همیشه علاقه خاصی به پنیر لیقوان داشته و داریم. این علاقه نه به خاطر صرفا طعم این پنیر بلکه به خاطر این است که پنیرهای صنعتی و کارخانه‌ای به خاطر ذات غیرسنتی‌ای که دارند و به تبع آن مواد افزودنی بسیاری هم دارند، از چشم بسیاری افتاده و طرفداران خود را از دست داده‌اند. چون برای زندگی سالم نیاز است که از مواد غذایی سالم و ارگانیک استفاده کنیم و این پنیر لیقوان است که می‌تواند ما را به این هدف برساند.

در ادامه به معرفی یکی از این نوع پنیرها، به نام پنیر لیقوان ۴۰۰ گرمی زاغک می‌پردازیم.

پنیر لیقوان 400 گرمی زاغک لیقوان

تولید نیمه صنعتی؛ ویژگی اصلی

برای مغازه داران و همچنین مشتریان دیگر خرید پنیر لیقوان عمده شاید نه به خاطر قیمت بلکه به خاطر ناتوانی کارخانه‌ها و برندها در ارسال محصولاتشان به راه‌های دور، مشکلی لاینحل محسوب شود. یعنی هم کارخانه و هم خریدار از ترس فاسد شدن محصول نمی‌توانند کالا را به شهرهای خیلی دور ارسال کنند یا از کارخانه‌ها بخرند، چون محصولاتشان به صورت کاملا سنتی تولید شده و به سرعت فاسد می‌شوند.

اما پنیر لیقوان ۴۰۰ گرمی زاغک به صورت نیمه صنعتی تولید شده است به این معنی که در مقیاسی بزرگتر از آزمایشگاه ولی کوچکتر از کارخانه‌های صنعتی فرایند تولیدش پیش رفته است. به همین خاطر ضمن حفظ ذات سنتی خودش، قابلیت ارسال به شهرهای دور را نیز دارد. به این ترتیب برای ارسال و خرید عمده پنیر لیقوان ۴۰۰ گرمی زاغک توسط مشتریان در سراسر کشور مشکلی وجود نخواهد داشت.

پنیر لیقوان گوسفندی با طعمی اصیل

شکل ظاهری پنیر لیقوان شاید اولین چیزی باشد که مشتریان به آن توجه می‌کنند که حالتی متخلخل دارد. این سوراخ‌های ایجاد شده روی پنیر نشان از این است که آن پنیر از شیر گوسفند درست شده است. بسیاری از مغازه داران و بنک داران با توجه به تمایل مشتری‌هایشان به خرید پنیر لیقوان گوسفندی اقدام به خرید پنیر لیقوان عمده ۴۰۰ گرم زاغک می‌کنند.

این تمایل بیشتر به این دلیل است که شیر گوسفندی نسبت به شیر گاوی دارای چربی و پروتئین بالاتری است و مشخصا پنیر بدست آمده از آن نیز طعم بهتری دارد.

پنیر لیقوان بسته 400 گرمی | زاغک لیقوان

باکتری‌های پروبیوتیک ضامن هضم راحت

افرادی که از مشکل سوهاضمه رنج می‌برند معمولا زیاد سمت لبنیات نمی‌روند و این موضوع وقتی نوبت به محصولات لبنی ارگانیک می‌رسد حتی بیشتر از قبل هم شدت می‌گیرد. اما ویژگی بسیار مهم پنیر لیقوان ۴۰۰ گرمی زاغک این است که در تهیه آن از باکتری‌های پروبیوتیک استفاده شده است که این مشکل را برطرف ساخته و هضم پنیر را راحت می‌کند.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که برای آگاهی از قیمت پنیر لیقوان عمده ۴۰۰ گرمی از پنیر زاغک می‌توانید با ما از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت در ارتباط باشید. باز هم به این نکته اشاره می‌شود که به خاطر تولید نیمه صنعتی، امکان خرید پنیر لیقوان عمده ۴۰۰ گرم برای همه مشتریان در سراسر کشور وجود دارد.