پنیر لیقوان حلب

پنیر لیقوان حلبی

با انواع و اقسام شایعاتی که پشت محصولات تماما صنعتی وجود دارد، تمایل مردم به استفاده از محصولات ارگانیک یا نیمه صنعتی هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. پنیر لیقوان حلبی از محصولاتی است که مردم راغب به استفاده از آن هستند. چون لزوم داشتن تغذیه سالم در گروی استفاده مواد غذایی از جمله سبزیجات، میوه، لبنیات و … سالم است. یکی از مواد غذایی که جایگاه ویژه‌ای در سبد غذایی ما ایرانی‌ها دارد، پنیر لیقوان است. پنیر عضو جدانشدنی سفره‌های ایرانی‌ها علی الخصوص وعده صبحانه است.

پنیرهای متفاوتی در بازار وجود دارند که هر کدام بنا به اذعان تولیدکننده خواص مختلفی به خاطر شیوه خاص تولیدشان دارند اما هیچکدام به پای پنیر لیقوان نمی‌رسند. در ادامه به معرفی یکی از محصولات پنیر زاغک به نام پنیر لیقوان حلبی و همچنین قیمت پنیر لیقوان حلبی می‌پردازیم.

تولید به صورت نیمه صنعتی; قیمت پنیر تبریز حلبی

شاید اولین چیزی که در خرید پنیر لیقوان حلبی به ذهن متبادر می‌کند این باشد که این محصول چگونه قرار است به دست من برسد؟ و آیا در راه، پنیر فاسد یا خراب نمی‌شود؟ ویژگی بسیار مهمی که درباره پنیر حلبی لیقوان زاغک وجود دارد این است که تولید آن به صورت نیمه صنعتی انجام می‌گیرد. یعنی در تولید این محصول، فرایندهای تولید در مقیاسی بزرگتر از آزمایشگاه ولی کوچکتر از مقیاس تولید صنعتی کارخانه‌ها پیش برده شده است.

از فواید این سبک تولید این است که پنیر لیقوان حلبی در حالی که ذات سنتی خود را حفظ می‌کند، برخلاف سایر محصولات مشابه به سادگی قابلیت ارسال به شهرهای دور را نیز پیدا می‌کند. چون سرعت فاسد شدن این محصول بسیار پایین است و این ویژگی مستقیما از تولید نیمه صنعتی آن نشات می‌گیرد.

تهیه شده از شیر گوسفندی; پنیر حلب ارزان

یکی از ویژگی‌هایی که علاوه بر خواص، روی قیمت پنیر لیقوان گوسفندی حلبی نیز تاثیر می‌گذارد، شیر استفاده شده در آن است. همانطور که احتمالا می‌دانید شیر گوسفندی نسبت به شیر گاوی دارای غلظت بیشتر و پروتئین و چربی بالاتری است به همین خاطر پنیرهایی که از شیر گوسفندی درست می‌شوند مانند همین پنیر لیقوان حلب زاغک می‌توانند قیمت بالاتری داشته باشند اما قیمت پنیر لیقوان گوسفندی حلبی زاغک برخلاف محصولات مشابه بسیار مناسب است در حالی‌که کیفیت بسیار بالای خود را نیز حفظ کرده است.

استفاده از باکتری‌های پروبیوتیک

یکی از مهمترین ویژگی‌های این پنیر این است که در فرایند تولیدش از باکتری‌های پروبیوتیک استفاده شده است که باعث می‌شود هضم این پنیر برای افرادی که از ضعف دستگاه گوارشی رنج می‌برند، آسان‌تر شود تا بتوانند با خیال راحت آن را مصرف کنند. همچنین این پنیر با داشتن فسفر و کلسیم به بهبود رشد بدن و همچنین استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها کمک شایانی می‌کند.

قیمت پنیر تبریز حلبی

از این نوع پنیر لیقوان حلب با عنوان پنیر لیقوان کیلویی یا باز نیز یاد می‌شود که شاید بیشتر ما موقع خرید آن از این عنوان استفاده می‌کنیم. در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که برای آگاهی از قیمت حلب پنیر لیقوان و همچنین دیگر محصولات، با ما در زاغک در ارتباط باشید.

  • قیمت پنیر تبریز حلبی چقدر است؟

قیمت پنیر حلبی لیقوان تبریز در هنگام خرید از تولیدی اصلی بسیار به صرفه می باشد، برای دریافت قیمت با ما در ارتباط باشید.

  • آیا امکان خرید پنیر لیقوان حلب ارزان و با کیفیت وجود دارد؟

با خرید مستقیم پنیر لیقوان حلبی از کارخانه تولیدی، پنیر با قیمت مناسب و کیفیت بالا را می توانید دریافت کنید. برای استعلام قیمت روز با ما در ارتباط باشید

  • آیا امکان ارسال پنیر حلب لیقوان به سراسر ایران وجود دارد؟

بله، به لطف وجود ماشین های حمل کننده یخچال دار امکان ارسال پنیر لیقوان حلب به سراسر کشور وجود دارد. برای اطلاع از قیمت، نحوه خرید و ارسال با ما در ارتباط باشید.

پیشنهاد ویژه !

فروش پنیر زاغک لیقوان (فرامرزی) با قیمت کارخانه!

برای استعلام قیمت و خرید کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.