پنیر, پنیر لیقوان

قیمت پنیر لیقوان کیلویی [حلب ۱۷ کیلویی و بسته بندی]

فروش پنیر زاغک لیقوان (فرامرزی) با قیمت کارخانه + بهترین کیفیت (به شرط مرجوعی)

برای استعلام قیمت و خرید کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.


برای اطلاع از قیمت پنیر لیقوان کیلویی در حلب های ۱۷ کیلویی و بسته بندی های متفاوت (۵ کیلویی، کیلویی و دیگر بسته بندی ها) در ادامه این مقاله همراه ما باشید. این مجموعه با تولید بهترین پنیرهای سنتی لیقوان کیلویی با کیفیت بسیار بالا توانسته است نقش مهمی در رقابتی شدن قیمت این محصول داشته باشد.

قیمت پنیر لیقوان ۱۷ کیلویی

قیمت پنیر لیقوان ۱۷ کیلویی

فعالیت این شرکت در تولید و فروش پنیر لیقوان تبریز در انواع مختلف حلبی ۱۷ کیلویی، بسته های ۴۰۰ و ۸۰۰ گرمی با کیفیت منحصر به فرد و قیمتی مناسب در بازار ایران است. برای خرید عمده پنیر لیقوان مرغوب و با کیفیت می‌توانید از طریق پر کردن فرم مشاوره و یا تماس با گروه تولیدی زاغک سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت پنیر لیقوان حلبی زاغک لیقوان

انواع مختلف پنیر کیلویی با نازلترین قیمت

پنیر لیقوان نوعی پنیر منحصر به فرد است که در روستای لیقوان تبریز تولید می‌شود. به خاطر طعم و بافت متمایزش معروف است و محبوبیت آن در سال های اخیر رو به افزایش بوده است. به این دلیل قیمت هر کیلو پنیر لیقوان نیز افزایش یافته است. در ادامه به بررسی قیمت های فعلی هر کیلو پنیر لیقوان تبریز می‌پردازیم. برای خرید انواع مختلف پنیر لیقوان حلبی کیلویی با نازلترین قیمت، بهترین روش خرید مستفیم و بدون واسطه از تولیدی است. به واسطه وجود وبسایت فروش مستقیم پنیر لیقوان از خود تولیدی امکان خرید این پنیر با قیمت مناسب برای شما فراهم شده است. خرید مستقیم از جمله خریدهایی است که نقش واسطه گری در آن جایی نداشته و می توان با قیمتی ارزان محصول را خریداری نمود. پنیر کیلویی از جمله پنیر های بسیار پر فروش در بازار است که در مقایسه با پنیر های بسته‌ بندی از قیمت مناسب تری برخوردار می‌باشد.

انواع مختلف پنیر کیلویی با نازلترین قیمت

این پنیر به خاطر فروش کیلویی ارزان است و قیمت پنیر لیقوان ۱۷ کیلویی به دلیل کم بودن هزینه های بسته بندی آن نسبت به دیگر بسته بندی ها ارزان تر است. بسیاری از فروشگاه های لبنی سوپرمارکت‌ ها برای تامین پنیر مورد نیاز خود به صورت مستقیم از مراکز تولیدی خرید خود را انجام می‌دهند. با توجه به این که بیشتر فروشگاه های پخش و توزیع مواد غذایی به صورت اینترنتی فعالیت می‌کنند توصیه می‌شود با شناخت سایت های اینترنتی معتبر شما نیز برای خرید محصولات خود به صورت عمده به سایت فروشگاهی مراجعه نمایید.

قیمت پنیر لیقوان کیلویی در بسته های متفاوت

مجموعه پنیر لیقوان زاغک  از معتبرترین مراکز تولید و عرضه مستقیم پنیر لیقوان کیلویی در بازار می‌باشد. همچنین قیمت پنیر ۱۷ کیلویی و قیمت هر یک کیلو پنیر لیقوان در این مراکز بسیار ارزان و به صرفه است و با خرید این محصول و پخش آن به صورت جز می توانید از سود بسیار بالایی برخوردار شوید. کیفیت به همراه قیمت مناسب از جمله عواملی است که باعث می‌شود مجموعه با سابقه توزیع پنیر از فروش بسیار بالایی در سراسر کشور برخوردار باشد. پنیر لیقوان محبوب ترین پنیر تولید شده در منطقه آذربایجان است، دیده می‌شود برخی افراد دنبال قیمت پنیر تبریز کیلویی هستند که منظور آنها همان پنیر لیقوان است.

عوامل موثر در قیمت پنیر لیقوان کیلویی

پنیر لیقوان از مرغوب ترین پنیر های موجود در بازار ایران است و به دلیل طعم و بافت خاص خود در بین دوست داران پنیر در کشورمان و برخی کشور های خارجی بسیار محبوب شده است. اما چه عواملی بر قیمت پنیر تبریزی لیقوان تاثیر می‌گذارند؟

  1. عرضه و تقاضا
  2. هزینه های تولید
  3. اقدامات لازم برای کنترل کیفیت
  4. رقابتی بودن این پنیر با سایر پنیر ها
  5. هزینه های حمل و نقل

قیمت پنیر لیقوان کیلویی در سطح کشور

قیمت پنیر لیقوان ۱۷ کیلویی اصل تبریزی در سطح کشور

قیمت پنیر لیقوان کیلویی  تولید شده در تولیدی پنیر لیقوان بسیار به صرفه است، چرا که این مجموعه از با سابقه ترین تولید کنندگان پنیر لیقوان در کشور شناخته گردیده است. چنانچه قصد خرید پنیر تبریز کیلویی ارزان قیمت و با کیفیت را دارید می توانید سفارش خود را از طریق ارتباط با کارشناسان ما ثبت کنید. مجموعه ما با راه اندازی سایت اینترنتی شرایطی را برای خریداران عمده فراهم کرده تا بتوانند بدون نیاز به صرف وقت و هزینه های اضافی سفارش عمده پنیر را به آسانی ثبت نمایند.

اگر برای شما این سوال پیش آمده است که پنیر لیقوان کیلویی چند است می‌توانید فرم مشاوره زیر را پر کنید تا قیمت روز پنیر لیقوان را دریافت کنید، همچنین میتوانید با شماره های تماس گروه تولیدی پنیر زاغک لیقوان تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم مشاوره از قیمت پنیر لیقوان کیلویی مطلع شوید.

سوالات متداول در مورد خرید و قیمت پنیر لیقوان کیلویی:

  • بهترین راه خرید پنیر لیقوان کیلویی چیست؟

برای خرید پنیر لیقوان کیلویی با قیمت مناسب، در حلب ۱۷ کیلویی و بسته بندی های متفاوت بهترین روش تهیه این پنیر ازتولیدی های اصلی پنیر لیقوان است. شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده محصولات و همچنین دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • آیا امکان ارسال پنیر لیقوان کیلویی به سراسر کشور وجود دارد؟

جواب بله است، پنیر لیقوان زاغک با تولید پنیر لیقوان گوسفندی کیلویی و بسته بندی صنعتی، امکان ارسال این پنیر پر طرفدار را به سراسر ایران مقدور کرده است. برای دریافت قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • پنیر تبریزی کیلویی چنده؟ 

پنیر لیقوان با نام پنیر تبریزی نیز شناخته می‌شود، اگر این سوال برای شما نیز پیش آمده است که پنیر لیقوان کیلویی چنده؟ می‌توانید با ارتباط با کارشناسان ما از قیمت کیلویی پنیر تبریز (لیقوان) مطلع شوید.

فروش پنیر زاغک لیقوان (فرامرزی) با قیمت کارخانه + بهترین کیفیت (به شرط مرجوعی)

برای استعلام قیمت و خرید کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *