پنیر سنتی لیقوان

پنیر لیقوان با بسته بندی حلب

به دلیل استفاده از شیر گوسفندی تازه در تولید پنیر لیقوان، این محصول همراه با عطر و طعم گوسفندی می‌باشد. پنیر لیقوان نسبت به سایر پنیرهای سفید بافت متفاوتی داشته و بافت این محصول نسبتا متخلخل می‌باشد. پنیر لیقوان حاوی کلسیم می‌باشد که در استحکام استخوان ها و سلامت دندان‌ها موثر است. پنیر لیقوان به دلیل دارا بودن فسفر باعث بهبود عملکرد بدن در رشد و ترمیم بافت‌ها می‌شود.

پنیر لیقوان با بسته بندی 800 گرمی

با کیفیت ترین پنیر لیقوان و با بهترین مواد اولیه ،در بسته بندی های 800 گرمی موجود می باشد.یکی از ویژگی‌های خاص پنیر لیقوان، در مقایسه با سایر پنیرها، این است که در فرآیند تبدیل شیر به پنیر از باکتری‌هایی استفاده می‌شود که پروبیوتیک هستند و همان‌طور که می‌دانید پروبیوتیک‌ها باعث بهبود هضم موادغذایی می‌شوند و برای دستگاه گوارش بسیار مفیدند.

پنیر لیقوان با بسته بندی 400 گرمی

با کیفیت ترین پنیر لیقوان و با بهترین مواد اولیه ،در بسته بندی های 400 گرمی در دسترس شما مشتریان می باشد.با توجه به کیفیت بالای پروتئین موجود، این پنیر را در گروه گوشت هم قرار می‌دهند و در نتیجه مصرف آن برای افرادی که نمی‌توانند یا حتی دوست ندارند گوشت بخورند، گزینه‌ای مناسب است. این پنیر همچنین جایگزین مناسبی برای شیر بوده و مصرف آن برای افرادی که عدم تحمل به لاکتوز دارند نیز توصیه می‌شود.

پیشنهاد ویژه !

فروش پنیر زاغک لیقوان (فرامرزی) با قیمت کارخانه!

برای استعلام قیمت و خرید کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.