پنیر, پنیر لیقوان

قیمت پنیر محلی تبریز [گوسفندی و اصل] + خرید

فروش پنیر زاغک لیقوان (فرامرزی) با قیمت کارخانه + بهترین کیفیت (به شرط مرجوعی)

برای استعلام قیمت و خرید کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

همانطور که می دانید پنیر در بین مواد غذایی به عنوان صبحانه بر روی سفره بیشتر افراد به خصوص ایرانی ها، جزء ثابت به شمار می‌آید و تمامی افراد در تمام سنین به مصرف آن در وعده صبحانه و یا عصرانه می‌پردازند. از این رو در کشور ما بهترین نوع پنیر را پنیر محلی تبریز به خود اختصاص داده که توسط روستاییان مستقر در دهکده لیقوان تهیه می‌شود. لذا با توجه به استقبال بالای مشتریان به خرید پنیر لیقوان (محلی گوسفندی تبریز)، تولیدی پنیر سنتی زاغک در روستای لیقوان اقدام به عرضه این پنیر گوسفندی محلی با قیمت مناسب کرده است، در ادامه برای اطلاع از قیمت پنیر محلی گوسفندی با ما همراه باشید.

فروش ویژه پنیر لیقوان گوسفندی حلبی با ارزانترین قیمت

فروش آنلاین پنیر محلی تبریز در بازار

پنیر محلی تبریز از انواع پنیر تبریز است که دارای ارزش غذایی بالایی می‌باشد و می‌توان گفت که جز پنیر های محلی به شمار می‌رود، افراد زیادی را در سراسر کشور به خود جذب کرده است. لذا این نوع پنیر با محصولات دیگر، از قبیل پنیر پاستوریزه کاملا متفاوت بوده و تولید کنندگان هنگام تهیه پنیر لیقوان، چربی موجود در شیر را جدا نمی‌کنند.

از این رو مشتریان و خریدارانی که به این نوع پنیر محلی تبریز علاقه‌مند می‌باشند، می‌توانند با مراجعه به مراکز و مرجع بزرگ فروش پنیر لیقوان و یا سفارش اینترنتی این محصول را به صورت حلبی و یا فله ای تهیه و خریداری کنند. همچنین برخی از تولید کنندگانی که در بازار مصرف به صورت عمده به تولید پنیر می‌پردازند، با روش فروش آنلاین نیز پنیر حلبی در بازار را به راحتی به مشتریان در نقاط مختلف کشور ارائه می‌دهند.

از این رو برخی دیگر نیز از طریق مراکز پخش معتبر، این محصولات را در سراسر کشور پخش کرده و از طریق فروشگاه های زنجیره ای به مشتریان داخل ارائه می‌دهند.

روش فروش آنلاین پنیر حلبی در بازار

قیمت پنیر محلی تبریز گوسفندی حلبی در بازارهای جهانی

در حال حاضر قیمت پنیر روستایی لیقوان، از قبیل پنیر لیقوان گوسفندی حلبی نسبت به پنیر های تولید شده پاستوریزه، از قیمت بالاتری برخوردار می‌باشد. همچنین به دلیل کیفیت و خواص پنیر لیقوان و همچنین طعم بسیار خوشی که پنیر های حلبی لیقوان به همراه دارند، این محصول در بازار های جهانی نیز طرفدارن خاص خود را به همراه داشته است. به طوری که قیمت این محصول در بازار جهانی بالاتر از بازار های داخلی می‌باشد.

در کشور ما تولید کنندگان پنیر محلی همچون پنیر لیقوان تبریز، این محصول را به صورت عمده تولید و بسته بندی کرده و سپس از طریق بازرگانان معتبر به کشورهای دیگر نیز صادر می کنند. لذا با صادرات پنیر لیقوان علاوه بر دریافت سود بالاتر، میزان تولیدات و عرضه خود را نیر افزایش می‌دهند. علاقه مندان عزیز برای ارتباط با کارشناسان پنیر زاغک لیقوان می‌توانید از طریق تماس یا فرم مشاوره با ما در ارتباط باشید.

اما نکته ای که راجب پنیر های محلی و یا روستایی همچون پنیر لیقوان وجود دارد این است که این نوع پنیرها از چربی بالایی برخوردار می‌باشند. لذا مصرف آن را به افرادی که دارای بیماری های چاقی و یا چربی خون می باشند، توصیه نمی‌شود.

سوالات متداول برای خرید پنیر محلی تبریز:

  • قیمت پنیر محلی گوسفندی چند است؟

برای اطلاع از قیمت پنیر محلی تبریز تولید شده در روستای لیقوان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • پنیر محلی تبریز، در چه بسته هایی عرضه می‌شود؟

پنیر محلی تبریز یا همان پنیر لیقوان در روستای لیقوان تولید و در بسته های کیلویی(حلب) و بسته بندی عرضه می‌شود برای اطلاع از قیمت و خرید با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • قیمت پنیر محلی کیلویی چند است؟ 

برای اطلاع از قیمت پنیر محلی تبریز (لیقوان) در بسته های کیلویی با کارشناسان ما در ارتباط باشید، همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد پنیر لیقوان کیلویی می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

فروش پنیر زاغک لیقوان (فرامرزی) با قیمت کارخانه + بهترین کیفیت (به شرط مرجوعی)

برای استعلام قیمت و خرید کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *