پنیر, پنیر لیقوان

خرید پنیر لیقوان در تهران از کارخانه [فروش عمده] + ارسال به سراسرکشور

فروش پنیر زاغک لیقوان (فرامرزی) با قیمت کارخانه + بهترین کیفیت (به شرط مرجوعی)

برای استعلام قیمت و خرید کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.


خرید پنیر لیقوان در تهران با قیمت مناسب و در بسته بندی های استاندارد با وجود نمایندگی تولیدی های پنیر لیقوان امکان پذیر شده است. قیمت خرید انواع پنیر به صورت عمده اولین فاکتوری است که افراد به آن توجه می‌کنند و کاهش آن صرفه های مالی زیادی را برای افراد ایجاد خواهد کرد. نوع بسته بندی این محصول تاثیر زیادی بر میزان خرید و فروش آن در بازار های داخلی خواهد داشت.

پنیر لیقوان تبریز

پنیر لیقوان، یکی از پنیر‌های سنتی کشور ایران محسوب می‌شود که به دلیل خوش طعم بودن و ظاهری زیبا بسیار محبوب و پر طرفدار می‌باشد. پنیر لیقوان در شمال غرب ایران در استان آذربایجان شرقی در یکی روستا‌های شهر تبریز تولید می‌شود.

پنیر لیقوان را در شرایط بسیار خاصی تولید و عرضه می‌کنند. این شرایط شامل: دمای ۲تا۱۰ درجه سانتیگراد، قرارگیری داخل آب نمک به مدت چند ماه، استفاده از شیر گوسفندی می‌باشد. پنیر لیقوان به صورت انواع مختلف تولید می‌شود که می‌توان به پنیر لیقوان سوپر یا اصل، پنیر لیقوان حومه یا معمولی و پنیر تبریز  اشاره کرد. تفاوت این سه مدل از پنیر در نوع شیر مصرفی و نوع نگهداری است.

به ترتیب نوع شیر و قیمت پنیر لیقوان را بیان خواهیم کرد:

  1. پنیر لیقوان سوپر یا اصل بسیار گران ارزشمند می‌باشد زیرا در روستای لیقوان تهیه شده و دارای شیر گوسفندی است.
  2. پنیر لیقوان حومه یا معمولی دارای شیر گوسفند روستاهای اطراف تبریز می‌باشد و با قیمت متوسط و کمتر از قیمت پنیر لیقوان اصل به فروش می‌رسد.
  3. پنیر تبریز از ترکیب دو شیر گوسفندی و گاوی تهیه می‌شود. و قیمت مناسب تری دارد.

روش های خرید پنیر لیقوان عمده در استان تهران

پنیر سنتی نسبتا چرب دارای مدل های مختلفی است که از این موارد می توان به پنیر لیقوان اشاره کرد. برای خرید این نوع محصول مقوی و مفید در استان تهران و دیگر شهر های کشور روش های متفاوتی وجود دارد. اطلاع از روش های خرید باعث می‌شود تا افراد بتوانند پنیر مورد نیاز خود را با صرف هزینه بسیار کم و اندکی تهیه کنند.

از اصلی ترین و برترین روش های خرید پنیر لیقوان عمده در تهران، با کیفیت بالا می توان به گزینه ها و موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید آنلاین یکی از جدید ترین و ساده ترین روش های تهیه این کالای بسیار مهم و ارزشمند است که به کمک آن می توان بهترین نمونه های پنیر را در سریع ترین زمان ممکن تهیه کرد.
  • خرید مستقیم از دیگر روش ها و شیوه های تهیه این نوع محصول است که به کاهش هزینه های افراد کمک می‌کند. این روش باعث افزایش اطمینان خاطر هر چه بیشتر در زمان خرید خواهد شد.
  • خرید به صورت عمده یک روش مطمئن و کم هزینه است که برطرف شدن نیازهای افراد کمک زیادی خواهد کرد. در این شیوه افراد می‌توانند بهترین نمونه های پنیر را در تعداد بسیار زیاد تهیه کنند.

فروش استثنایی پنیر لیقوان در عمده فروشی پنیر در تهران

فروش استثنایی پنیر لیقوان در تهران به قیمت خرید پنیر لیقوان یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین نمونه های این محصول می‌باشد که فروش عمده آن در تهران به قیمت خرید انجام می شود. فروش استثنایی این نوع کالا باعث می شود تا افراد بتوانند با صرف هزینه اندکی محصول پنیر مورد نیاز خود را تهیه کنند. قیمت فروش استثنایی این نوع کالا در حد توان مالی مشتریان محترم می باشد و امکان سفارش آن برای همه افراد فراهم خواهد بود.

لازم به ذکر می باشد که این سایت برترین و اصلی ترین مرکز فروش استثنایی پنیر لیقوان عمده اصل و ارگانیک در تهران و سراسر کشور می‌باشد که بهترین و مرغوب ترین نمونه های این کالای بسیار مهم را به قیمت تولید به دست مشتریان محترم می‌رساند. پنیر لیقوان تبریز موجود در سایت به صورت بسته بندی شده و کاملا بهداشتی در بسته های ۴۰۰ گرمی، ۸۰۰ گرمی و پنیر لیقوان کیلویی است و افراد می توانند کالای مد نظر خود را با خیال راحت تهیه کنند.

خرید پنیر لیقوان در تهران

از آنجایی که پنیر لیقوان اصل و پنیر تبریز بسیار مقوی و پر از پروتئین می‌‌باشند. اکثر افراد تهران و سایر شهرها علاقه مند هستند که پنیر لیقوان اصل یا پنیر تبریز را حتی اگر شده برای  یک بار امتحان کنند اما این تفکر را دارند که پنیر لیقوان اصل را نمی‌توان به غیر از خود استان آذربایجان شرقی پیدا کرد، بنابراین، بیخیال می‌شوند.

این طرز تفکر در مورد خرید پنیر اشتباه می‌باشد زیرا شما هر کجای ایران بزرگ به خصوص تهران باشید به راحتی می‌توانید پنیر اصل لیقوان و پنیر تبریز را خرید کنید و لذت خوردن یک پنیر اصیل ایرانی را بچشید.

روش های خرید پنیر لیقوان در استان تهران

خرید پنیر لیقوان اصل  و پنیر تبریز در تهران نیز به صورت عمده و کیلویی می‌باشد. قیمت عمده از قیمت کیلویی ارزان‌تر است به همین دلیل اکثر افراد سعی در خرید پنیر لیقوان و پنیر تبریز به صورت عمده دارند.  افراد ساکن تهران اگر پنیر اصل لیقوان یا پنیر تبریز را می‌خواهند می‌توانند به راحتی از طریق سایت تولیدی پنیر که واقع در استان آذربایجان شرقی یا حتی در تهران می‌باشد ثبت سفارش و پنیر را دریافت کنند. این کار علاوه بر کم هزینه بودن باعث جلوگیری از اتلاف وقت نیز می‌شود. اگر به خرید آنلاین اطمینان ندارند می‌توانند از شرکت‌های تولید پنیر لیقوان اصل و ارگانیک در تهران به صورت حضوری خرید نمایند.

قیمت پنیر لیقوان اصل در تهران متغیری می‌باشد زیرا پنیر لیقوان به شکل‌ها و با شیر‌های مختلف تولید می‌شوند. و این را نیز باید در نظر گرفت که پنیرها را براساس نوع نگهداری و نوع شیر و وزن و بسته‌بندی قیمت گذاری می‌کنند.

فروش پنیر لیقوان در تهران

بسته بندی پنیر لیقوان در خرید و فروش بسیار تاثیر‌گذار است. بسته بندی علاوه براینکه دارای خصوصیات؛ مقاوم در برابر ضربه ، گرما و رطوبت باید زیبایی و جذابیت بالایی داشته باشد که فروشنده به راحتی آن را بفروشد و خریدار از خرید خود علاوه بر طعم و کیفیت از بسته بندی هم لذت ببرد.

پنیرها داخل بسته بندی‌های حلبی شکل قرار می‌گیرند تا زمانی که به حد کافی برای مصرف برسند. در طول این مدت فروشنده‌ها حق ندارند حتی مقدارکمی از پنیر را بفروشند زیرا باعث افزایش احتمالات ایجاد و شیوع  بیماری می‌شوند. بنابراین، در مدت زمان این بسته بندی‌ها و خود پنیر‌ها تحت نظارت هستند. بعد از رسیدن پنیر  فروشنده با بسته بندی بهتر آن را به فروش می‌گذارد. فروش پنیر‌ها در تهران به صورت گرمی، یک یا چند کیلویی و … می‌باشد.

خرید پنیر لیقوان در تهران در بسته بندی های استاندارد

خرید پنیر لیقوان به صورت عمده از شرکت زاغک لیقوان

ما در مجموعه پنیر زاغک لیقوان از طریق فروشگاه اینترنتی اقدام به ارائه مشاوره رایگان خرید پنیر سنتی لیقوان به صورت عمده  برای عمده فروشی های پنیر در تهران، در جهت رفع دغدغه های مراکز فروش عمده پنیر در تهران می‌کنیم.

خریداران گرامی برای خرید و استعلام قیمت پنیر لیقوان عمده در تهران فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

سوالات متداول خرید پنیر لیقوان در تهران

  1. بهترین پنیر لیقوان در تهران را چگونه تهیه کنیم؟

بهترین روش تهیه پنیر لیقوان با کیفیت تهیه این پنیر از تولید کننده های پنیر لیقوان است. برای اطلاع از قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  1. آیا امکان خرید پنیر لیقوان از تولیدی وجود دارد؟

بله شما میتوانید پنیر لیقوان را به صورت مستقیم از تولیدی پنیر لیقوان سفارش دهید، برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

فروش پنیر زاغک لیقوان (فرامرزی) با قیمت کارخانه + بهترین کیفیت (به شرط مرجوعی)

برای استعلام قیمت و خرید کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *